Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

tirsdag den 29. december 2009

Blev genkendt

Så er vi imellem jul og nytår. Jeg har sidst arbejdsdag i dag. Lidt vemodigt. Nå men dette optrin foregik før jul.
Det var lige aftenen efter den der skønne aften hvor jeg arbejdede en time over uden at opdage det. Det var en aften som mindede lidt om med ikke så meget kø og nogle grupper af unge mennesker som kom op og snakkede. Der var vel en halv time til lukkedtid eller sådan da den her gruppe på syv kom op seks piger og en dreng. Det var lidt inde i ungdomsteater og castings og den slags. De kendte hinanden fra en sommerleje på en og anden ø et og andet sted hvor de hvert år tog hen med forældre og de unge lavede så en lille teater forestilling. Hvor gamle har de været? 13 -14 år måske. Veldig søde og det var sådan en tur hvor vi bare blev ved med at hyggesnakke og pjatte ligesom den anden dag og de ville have alt muligt at hvide som jeg så undslog. Jeg synes ikke det holder at fortælle mit rigtige navn når jeg er julemand og hvor jeg bor etc. i virkeligheden selvom vi jo alle godt ved at det er noget vi leger. Fyren sidder ved siden af mig i Kanen og pludselig siger han "hææææj.. var du med i talent 09" jeg udbryder med det samme "ja det var jeg" for når han kan opdage det så må han altså have den kredit at jeg er ærlig i mit svar. Vildt... Han havde siddet og syntes at der var et og andet bekendt ved mit ansigt der var vel gået 25 min eller sådan og pludseligt havde den været der. Han havde selv tænkt på at tage med til talent 09, men ikke fået taget sig sammen han lavede sådan noget "human beatbox" sammen med en ven. De havde en facebook page sagde han. Jeg prøvede siden at finde den side på facebook men det lykkedes altså ikke.


Facebook page
Billedserie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar