Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

fredag den 18. december 2009

Hvad ønsker julemanden sig?

Hvad ønsker julemanden sig? jeg ved jeg skal have udtænkt et ønske. Ellers kommer jeg til at side og rode efter noget i real-tid og finde på mærkelige ting. For der er helt sikkert nogle som vil spørger om det. Ikke ofte men fra tid til anden. Jeg ønsker mig personlig mange ting men de duer ikke som julemandsønsker. Noglegang er der noget af min scene udstur som er i stykke og så ønsker jeg noget nyt. En ny diamant, en ny kurv. Etc. Så kom jeg på en god ide som både jeg selv og julemanden kunne være enige om. "Jeg ønsker mig at isen på nord og sydpolen holder op med at smælte". Nå men så her den anden dag høret jeg så om et legetøj som jeg rentfaktis synes kunne være fedt at have. Ja det var altså en barn der øsnkede sig sådan en ting og var god til at forklare om hvordan den den virkede så god at jeg tænkte "sådan et kunne jeg da også godt tænke mig". Et lyssvær fra (starwars universet) som kunne foldes ud ligesom en gammeldagsteleskob antænde (teleskob) så man altså kunne få den her ægte starwars effek at sværet bare er et lille håndtag og så når man skal bruge det så trykke man på en knap og så foldes det ud. Sådan et synes jeg faktis det kunne være cool at have og jeg synes det er et vildt sjovt julemands ønske så nu har jeg sagt det et par gange. Det folk bliver meget overraskede. Der var en flok unge piger som syntes det var seriøst sjovt og grinde længe.

Facebook page
Billedserie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar