Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

tirsdag den 9. november 2010

Så starter vi i morgen (fire billeder)

Så starter vi sæsonen i morgen og jeg har lige 4 billeder fra tidligere år som jeg har fået scannet ind og lagt op.

Her altså et billed med mine egne børn samt deres kusine. Det er to år gammelt nu men alligevel det seneste jeg har med mine egne børn på.



Ja men er det ikke... jo det er da... Vicki Berlin??? Det lagde jeg altså ikke mærke til imens de var der, men det kan jo være at det var derfor at fotografen udskrev et ekstra billed og stak mig det bagefter? Jeg tænker nogle gane på om nogle af børnene fra kongefamilien skulle komme forbi. Jeg mener de har flere gange været i Tivoli imens jeg har siddet som julemand, men dog uden at de kom op og besøgte mig. Jeg tror jeg ville blive virkeligt nervøs ved den situation.




2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage, julemand - jeg glæder mig til årets føljeton! Må det blive en god jul!

    SvarSlet
  2. Skønt at julemanden er tilbage igen, glæder mig til skønne beretninger

    SvarSlet