Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

søndag den 13. december 2009

Ville blive hos julemanden

Det sker en sjælden gang at nogen ikke vil ud af kanen igen. Oftest er de så psykisk udviklings hæmmede, men som sagt sker det kun sjældent Man i dag skete det og det var meget sjovt og markant. Det var en af de her formiddage med en jævn strøm af børn. Det var to mødre som var veninder og så deres to drenge på samme alder. Den ene af disse drenge så nordafrikansk ud med et smalt mørkt ansigt og små krøller (hvilket var lidt mærkeligt for moderen så pakistansk eller indisk ud) han var i hvertilfælde sød og han kikkede heletiden på mig med sine store, mørke, brune øjne og havde tusinde spørgsmål. Da de skulle gå blev han sidden og de andre kaldet på ham. Men han skulle ikke med. Så sagde moren. "Kan du sige farvel til julemanden?" "farvel mor" sagde han i stedet og blev siddende Til sidst måtte moreren bære ham ude imens han skreg og sparkede. Jeg skal lige til en retfærdighed sige at moreren virkede sød og taklede situationen med smil og tålmodigehed. Man han var åbenbart bare ret vild med julemanden.

Info:
Facebook page på: http://www.facebook.com/pages/Kanenyt/223392995259 Der er en billedserie på: http://www.mimoart.ooz.dk/jul2/thompsa.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar