Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

søndag den 13. december 2009

Skal skal ikke censurerer

Jeg har besluttet at censurerer mig selv lidt denne gang. For det først har jeg givet blog adressen til min chef og så må jeg jo have en bevidsthed overfor hvad det er jeg har skrevet under på omkring fortrolige oplysninger. Det andet er omkring en oplevelse jeg havde. Den som har fulgt denne blog eller den som læser lidt tilbage kan huske at jeg sidste år fortalte om de "vilde teenagere" som kom med "chokernede" gave ønsker. I år havde jeg sådan et hold tøser oppe og da det denne gang var lige et skridt videre end de situationer jeg havde sidste år (ja ja den gik altså ikke ud over det rent dialogiske). Det var naturligvis en fascinerende oplevelse så så snart jeg kom ned i omklædningsrummet hvor min lille eee pc oftest står tændt måtte jeg til tasterne og skrive situationen ned. However den historie har bare lige en vinkel/en tone som får den til at stikker lidt ud over det joviale univers som denne julemands blog heletiden har holdt sig nogenlunde indenfor. Derfor har jeg besluttet at den ikke skal med her. Hvis nogen meget gerne vil havde den tilsendt som e-maile så sig bare til.

Info:
Facebook page på: http://www.facebook.com/pages/Kanenyt/223392995259 Der er en billedserie på: http://www.mimoart.ooz.dk/jul2/thompsa.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar