Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

søndag den 13. december 2009

Bakugan

Hvad siger du lille ven? "bauga", "bagugangs", "gagugangs". "En kugle og når man kaster den folder den sig ud til en lille figur" eller måske "et lille monster". De dukker op hele tiden altså i børns ønsker. Jeg må ned og finde dem i mit katalog eller på nettet. (min lille eee pc står altid åben nede i kælderen, men hvordan mon det staves. Jeg bladre igennem lejtøjs kataloget, men finder ikke lige en kugle som bliver til en figur. Så googl'er jeg, men hvordan staves det. Så spørger jeg et hold hvor forældrene er med hvordan det staves og til sidst finder jeg dem i lejetøjs kataloget bare ved at kikke i indholdsfortegnelsen i starten (BR bladet side 44 -45) ahh det er lidt ligesom de her "Beyblade" som var da Oliver gik i børnehave en lille ting som kan snurrer ved at man trække er en plastik strimmel ud. Og om dette simple legetøj er de så bygget et helt spil og et helt univers. Det er så sådan nogle af de her japansk udesende smart figurer som tegner bakugans universet. Men det var altså sådan med de her Bakugans. En lille kugle som man kan kast og når den lander på jorden foler den sig ud som et ligge monster og de er altså store i år som julegave ønske fra drenge fra ca 4 til 7 år stærk forfulgt af noget som hedder Gormiti og Ben10 og Lego Star Wars, og Lego Power Miners. Sjovt nok er der næsten ingen som ønsker sig Bratz i år (den her dukke med det store hoved), imens barbie stadig er stor. Nå men det var bakugans som så mange små drenge ønsker sig.

Info:
Facebook page på:http://www.facebook.com/pages/Kanenyt/223392... Der er en billedserie på:http://www.mimoart.ooz.dk/jul2/thompsa.htm
Tidligere indlæg ligger på:http://users.smartgb.com/g/g.php?a=s&i=g18-06347-dd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar