Beskrivelse:

Sagen er at jeg er julemand inde i Tivoli og at dette har givet mig så mange oplevelser og overvejelser at jeg har haft lyst til at skrive om dem.

søndag den 6. november 2011

OMG det er jo allerede på onsdag

Oh my God. Så er det allerede på onsdag. (D. 9. 11.) at jeg har min første vagt som Julemand eller Faderfrost i Tivoli. Svært at forstå at det allerede er nu. Nå men i år bliver det ret anderledes i og med at Tivoli har valgt at det skal være Russisk Jul i Tivoli i stedet for tradition nisse Jul. Julemanden bliver en Russisk Faderfrost i stedet for en traditionel rød-hvid julemand. Vi har fået syet nye flotte kostumer jeg skal ind og prøve for første gang i morgen. Jeg synes det er top fedt med det nye blå og hvide-look glæder mig til at få smidt nogle billeder op af det. Nå jeg erklære her med Julemandsbloggen for åben for denne sesson så må vi se hvor meget jeg får tid og lyst til at skrive på den i år.


С Рождеством (Russisk for god Jul)


Tilføjelse: Jeg har lige hjemme-programmeret den svedigste rutine til formatering og upload af min vagtplan. Det gør det let for mig at vedligholde en up-to-date vagtplan på nettet så i kan gå ind og kikke hvornår jeg er på hvis i gerne vil besøge mig "In character, In Tivoli". Det håber jeg selvfølgelig at i vil. :-). Adressen står øverst på bloggen, men den kommer da også lige her: Vagtplan for Mikkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar